dropdown

22 Mayıs 2015

Hamilelik 8. Hafta | Hamilelik Günlüğü | 15 - 21 Mayıs 2015

8. haftaya başladığım cuma günü iyi uyandım. Midem bu hafta sabahları çok iyi. İştahım biraz açıldı ama akşamları midem hala biraz bulanıyor. 20 mayısta aslı hanıma gittik. 1,3cm sin ve kalbinin atışlarını duyduk yine.




Perşembe akşamı Akın Abi'yi dinlemeye gittik. Rana gelmedi. Murat, Cem, İdil, Efe ve ben. Ben biraz endişe ettim aslında nasıl giderim diye ama başardım gitmeyi. gidene kadar biraz zor oldu aslında. yine bi tost yaptım kendime, midem kötüydü, orda otururken de biraz kötüydüm ilk ama sanırım ortamın atmosferin etkisiyle unuttum herhalde kendimi, gece çok güzel geçti.

Küçüklüğümü hatırlıyorum ne zaman Akın Abi'yi dinlesem... 6 yaşında Gözlerinin Hapsindeyim'i söyleyen o kızı hatırlıyorum hep...

 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder