dropdown

28 Mayıs 2015

Hamilelik 9. Hafta | Hamilelik Günlüğü | 22 - 28 Mayıs 2015

Fotoğraf 28 Mayıstan.

Bu hafta sabahları iyiyim hala ama öğlen yemeğinden sonra başlayan ve akşamları pik yapan bir mide bulantım var :( Akşamları pek fazla yemek yiyemiyorum ve genelde erken yatıyorum ama bu çarşamba yemekten sonra Efe beni zorla yürüyüşe çıkardı. Site etrafında 4 tur atabildim sonra yoruldum ve 9.30'da yattım gene.


Bu hafta sağlık ocağında yaptırdığım kan testinin sonuçları geldi. Gayet iyi ama kreatinim az çıktı, et yemeliymişim.

Annemin doğumgünü için Melda'nın çok güzel bir fikri var... resimleri derleyerek anneme çok güzel bir albüm yapıyor. Ben de elimden geldiğince destek veriyorum :) Aslında bir de iphone almak istiyoruz ama kafamıza atar diye korktuk.

Bu hafta bebeğimin gelişimleir genel olarak şu şekildeymiş:
  • kafan şekillendi
  • ağzın oluştu, burun boşlukların burun duvarından ayrıldılar.
  • küçük kalbin güçlü bir şekilde kan pompalıyor
  • boyun 2,5 cm ve 0,95gram olmuş olmalısın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder