dropdown

04 Haziran 2015

Hamilelik 10. Hafta | Hamilelik Günlüğü | 29 Mayıs - 4 Haziran 2015


Cumartesi Nilay'ın Baby Shower'ına gittim. Hediye olarak da Braun Thermoscan 3 kulaktan ateş ölçer aldım. Tabiki Nilay'ın isteği ile :)







Pazar günü de Sinem abla geldi ablama, ordan da Polonez'de yemeğe gittik. Bir sürü soru sordum kendisine, çok faydalı oldu benim için :) Bu arada ablamların evinin yıkılma ihtimali varmış... inşallah hemen olmaz.


Mide bulantılarım devam ediyor malesef. Akşamları oluyor daha çok ve hep açım, hep aç hissediyorum. Bu hafta resmen şifa olsun diye kiraz yedim. 12 tane :) Ama 12 tane kirazı yemem yarım saat sürdü. Tek tek çıkardım çekirdeklerini... ama sevmedim pek valla. Hamile olmasam yemezdim herhalde.

Bu haftanın bebekteki değişimleri:
  • artık embriyodan fetüs haline geçti, artık bir kurbağa yavrusundan çok bir bebeğe benziyor.
  • önemli iç organların oluştu, ama hepsi değil
  • başını döndürebiliyorsun, ağzını açıyorsun ve amniyotik sıvıyı yutabiliyorsun.
  • küçük kollarını ve bacaklarını oynatabiliyorsun. el ve ayak parmakların da var


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder