dropdown

22 Haziran 2015

Hamilelik 13. Hafta | Hamilelik Günlüğü | 16 - 22 Haziran 2015

Dr. Mustafa Kır'ın muayenesinden sonra hamilelik tarihlerim değiştiği için, 13. hafta itibariyle tarihleri revize ettim. O nedenle bir overlap durumu mevcut bu haftada.





Cuma akşamı (19 Haziran) Buyaka'da Candan ve Yonca ile buluştuk. Cumartesi de (20 Haziran) Aslı ile Fenerbahçede kahvaltı ettik, Happy Moons'ta.

Ufaktan da bebek odası bakmaya başladım. Aslı'yla kahvaltıdan sonra sahilyolundaki mobilyacıları gezdik annemle. İlk fikirlerim oluştu en azından. Bu odayı beğendim mesela. Resimde görülenler, tekstil hariç 4.000 tl gibi tutuyor. Yatak büyüyebilen yatak ama bizim odaya sığar mı emin değilim. Büyük hali 1.90m çünkü.



Bu hafta yaz dizisi olarak kiraz mevsimini izlemeye başladım. Internetten eski bölümlerini izliyorum tabiki.

70 kilo oldum. İştahım yerinde. Bu hafta vitamin ve demir haplarımı almaya başladım. Artık iyotlu folik asidi içmiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder