dropdown

29 Haziran 2015

Hamilelik 14. Hafta | Hamilelik Günlüğü | 23 - 29 Haziran 2015

23'ü Salı akşamı Ajda konserine gittik ve 3 aydır ilk defa gece 01:00'i geçe yattım.





Sakız Adası planlarını yaptım. Booking.com'dan yerimizi Oceania Hotel'e ayırttım. 20-22 Temmuz'da ordayızzzz! Yaşasın tatil!

25'inde de Gönül, Candan, Yonca Zorlu AVM'de buluştuk.


Cumartesi (27 Haziran) daha çok tembellikle geçti. Pazar günü havuza girdik sitede ama biraz ayaklarımı üşüttüm galiba, karnım ağrıdı sonrasında. Akşamına da Rana iftara çağırdı, çok güzel yemekler hazırlamış bize.



Bu arada 2li testin sonucu temiz. Düşük risk çıktı. Ben 70,5 kilo oldum. Yeni takvime göre 30 haziranda 15. hafta başlıyor :) Paraz seninle tanışmak için sabırsızlanıyorum bazen :)

Bu haftanın bebekteki değişimleri:
  • vücudun artık tamamen şekillendi. bu ay diğer aylardan daha çok gelişeceksin. artık boyun 9cm ve kafan ve kaşlarında tüyler var.
  • kalbin bir yetişkininkinden 2 kat hızlı atıyor. 120-160 arası.
  • bu hafta sindirim sistemin, safra kesen ve miden çalışmaya başladı ve bağırsaklarının içinde mekonyum adı verilen yeşil bir sıvı birikmeye başladı.
  • yuttuğun amniyotik sıvıyı dışarı atabiliyor ve artık çişini yapabiliyorsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder