dropdown

20 Temmuz 2015

Hamilelik 17. Hafta | Hamilelik Günlüğü | 14 - 20 Temmuz 2015

Senle Çeşme'de çok güzel bir ilk hafta geçirdik. Beni hiç zorlamadın. Sağlığım yerindeydi. Ben de sana iyi baktım. Öğlen güneşe çıkmadım, bol bol uyudum ve biraz da yemek yedim. Çikolatalı ıslak kek ve magnolia pudding yaptım. Senin için çilek bile yedim. Beraber yüzdük. Su ilk başlarda çok soğuktu ama alıştım. Sakin bir haftaydı.

Bayramda önce Cem geldi Çeşme'ye. Beraber Babylon'a gittik, Aya Yorgi'de.
16 Temmuz 2015 - Aya Yorgi Koyu - Babylon Beach



Sonra Murat ve Rana da geldiler ama onlar bir arkadaşlarında Ildır'da kaldıklarından sadece son gün görüşebildik.

18 Temmuz 2015 - Çeşme Altınkum - Fun Beach

Efe'nin EMBA'dan arkadaşları Enver ve Çağrı da eşleriyle Çeşme'deydi. Onlarla da baya gezdik. Enver ve eşi Gülşah ile bir akşam Çeşme Marina'da yemek yedik ve ben gece 1'e kadar dayandım.

Artık daha normal hissediyorum. Ama seni karnımda daha hissedemedim.

14 Temmuz 2015 - Çeşme Marina - Ferdi Baba

16 Temmuz 2015 - Babylon

18 Temmuz 2015 - Çeşme Altınkum - Fun Beach

19 Temmuz 2015 - Çeşme Dalyan - Muharrem & Osman Restaurant

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder