dropdown

28 Temmuz 2015

Hamilelik 18. Hafta | Hamilelik Günlüğü | 21 - 27 Temmuz 2015

Bu haftaya başlarken Sakız Adasına gittik. Karfas'ta Oceania diye bir otelde kalıyoruz. Geniş bir odamız var ve güzel bir balkonumuz. Çok güzel yedik içtik ve gezdik. Efeyle araba kiraladık 2 günlük. ve bütün adayı gezdik. Ordan çeşmeye geri döndük.

Seni azıcık da olsun hissettim, minik bir kıpırtı sanki içimde birşey yürüyor gibi. İstanbula dönerken Bursa'da Nilaya uğradık. Onu doğurmadan görmek istiyordum. 8 ağustosta sezaryenle Arda'sı geliyor :) bana kıyafetler verdi.

Bu haftanın sonunda karnımda biraz büyüme oldu. Artık daha gergin hissediyorum ve sırt üstü yatarken senin kıpırtılarını daha çok hissediyorum. galiba rahatsız oluyorsun.

Bu haftanın bebekteki değişimleri:
  • parmağını emebiliyorsun, böylece doğduğunda süt emmeye hazır olacaksın.
  • eğer dinlenirsem daha çok hareket ediyorsun, ben hareket halindeyken kendini korumak için top gibi büzülüyorsun

20 Temmuzda adaya gittik..

Araba kiraladık merkezden. Otelimiz Karfas'ta Oceania Hotel

Yukarda odamızın resmi

Önce Armolia'ya gittik. Yolda hediyelik eşya da aldık. Bu köy seramikleriyle ünlüydü. Sonra Volkanik taşlardan oluşmuş olan sahile gittik ama tesis olmadığı için ordan başka plaja geçtik.

Pirgi'ye gittik plajdan önce

Burası Komi plajı. Hamilelik uyku yapıyor tabi... Her fırsatta uyumaya devam

İlk akşam yemeğimizi Karfas'ta yedik

İkinci gün... adanın diğer tarafını gezmeye karar verdik. Burası Lagkada.

Bu şahane plajı keşfettik... adı sanı var mı bilmiyorum, ama su şahane

2. akşam da Karfas'ta takıldık... merkeze inmeye üşendik benim uykum geliyo diye yakın olmak istedik.