dropdown

16 Mart 2016

12. HAFTA | Hafta Hafta Bebek


Hafta hafta bebek'te genel bilgilerdense Kerem'in ne yaşadığını anlatıyorum. 12. hafta içinde Kerem'in ne yaşadığı ve spesifik olarak neler yaptığı ile ilgili kayda değer bilgiler aşağıdaki şekilde;
  • Geceleri artık sadece emmek için kalkıyor ve hemen uykuya geçiyor. Ortalama 20-30 dakika gibi bir sürede ben tekrar yatmış oluyorum.
  • Göğüslerim hala süt akıtıyor ama ben artık kalkan kullanmıyorum. Canım da o kadar acımıyor
  • Işık açmadan emzirdim hep bu hafta. Sanırım bunun sayesinde Kerem gece gündüz farkını daha iyi kavradı. Bu hafta hiç gerçekten ayılıp uyanmadı geceleri.
  • Kerem bu hafta çok fazla tensel temas istedi. Gündüzleri genelde hep üstümde uyumayı tercih etti. Ama illa ben değil, kim olursa onun üstünde. Allahtan geceleri yatağında uyumayı reddetmedi. Hatta geceleri 1 veya 2 kere kalktı sadece
  • Bu hafta çok az biberon kullandım. Genelde ben emzirdim. Ne zaman isterse de verdim. Sanki 2 saatte bir hep acıktı. Bazen 2,5 - 3 saate çıktığı oldu gün içinde ama 1-2 kez ancadır. Biberonla vermediğim için de ne kadar içtiğinden tam emin olamıyorum ama herhalde yetti ki ağlamadı
  • Artık bize daha çok bakıyor, gülüyor ve birini veya bir oyuncağı gözleriyle birazcık takip edebiliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder