dropdown

04 Ağustos 2015

Hamilelik 19. Hafta | Hamilelik Günlüğü | 28 Temmuz - 3 Ağustos 2015

27 Temmuzda Doktora gittik. Çok iyisin. Bak bu senin ayağın :)

 



Bu hafta yogaya başladım. Banu Değer Yogaevim Hamile Yogası ve Pilates, kısaca Yogilates :)

Başak gitmiş hamileyken buraya, Ayça da gidiyor. Onlar tavsiye edince, eve de yakın diye ben de bir denemek istedim. Çarşamba 18.30 ve Cumartesileri 10.30'da gideceğim. Önce bir gazla haftada 3 gitmek istedim ama bütün sınıflar doluymuş. Anca haftada 2 gidebiliyorum şimdilik. Sonra yer açılırsa belki arttırırım gün sayısını.

Yalnız ilk derste dizlerim çok ağrıdı o yüzden ne kadar devam edebilirim görücez. Bende menisküs başlangıcı olduğu için dizlerimin üzerine oturamıyorum ama yoga yaparken herkes oturuyor. İlk dersten sonra dizlerim şişince, cumartesi günkü derste hocaya söyledim, artık bağdaş kurup yapıcam.

Havalar çok sıcak ve senin için daha sağlıklı beslenmeye çalışıyorum.

29 Temmuz 2015


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder