dropdown

05 Ekim 2015

Hamilelik 28. Hafta | Hamilelik Günlüğü | 29 Eylül - 5 Ekim 2015

1 Ekim... 33 yaşındayım artık.

Kafamdan resmen saç fışkırıyor, nasıl gür, resmen 2 kat saçım var. Topladığımda baya kalın ve gür. Kendi kendime uçlarını biraz kestim, hiç de fena olmadı.

29 Eylül - Nilay'dan Kerem'e ilk hediye!

Cildim de güzelleşti sanki. Çenemdeki ve yanaklarımdaki sivilceler bayadır yok ve sanki cildim ışıldıyor :) ben sevdim bu hamileliği.
3 Ekimde çocuklar bize geldi. Duygu'nun da 8 haftalık hamile olduğunu öğrendik. Onun midesi şu an bulanıyor tabi, 1-2 kere de kusmuş. 

Göbeğimde sanki bir top var gibi duruyor. Artık daha hareketlisin.







1 Ekim 2015


4 ekimde senin odanın duvarlarına alçı çektik. Haftaya da boya yapıcaz. 

Doktora son gittiğimden beri daha sağlıklı besleniyorum. Daha bol salata, sebze ve et yiyorum. Öğle yemeklerimi de evden götürüyorum. Ama tatlıyı tamamen kesemedim. Yine de kilom sabit. 78 kiloyum




3 Ekim 2015
Bebekteki değişimler: 
- artık daha yavaş büyüyor olmalısın
- uyuduğunda rüya görüyorsun
- derin hala biraz kırışık ve başında çok saç var







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder