dropdown

01 Haziran 2016

23. HAFTA | Hafta Hafta Bebek


Hafta hafta bebek'te genel bilgilerdense Kerem'in ne yaşadığını anlatıyorum. 23. hafta içinde Kerem'in ne yaşadığı ve spesifik olarak neler yaptığı ile ilgili kayda değer bilgiler aşağıdaki şekilde;

  • Gündüz uykularının süresi uzadı.  1,5 - 2 saat uyuyor bu hafta. 1 gün sadece 2 uyku yaptı, öğleden sonra şekerlemesini yapamadı.
  • Akşam 20'de yatmaya devam. Genelde 23 gibi uyanıp biraz emiyor.
  • Kaka hergün var ama bazen iki günde bire düşüyor.
  • Gece uyanmasın diye gün içinde normalden daha sık emzirmeye çalışıyorum ama bu durumda da sanırım çok acıkmadığı için biraz emip bırakıyor.
  • Emerken ilgisi çok dağınık. Çoğu zaman karnının aç olduğunu düşünsem bile (4 saatlik bekleme sonrası) biraz emip, sonra etrafı izlemeye dalıyor. Tekrardan memeye döndüremiyorum. Biraz bekleyip, emmezse de mücadele etmiyorum, sonra gene deniyorum. Biraz da bu yüzden sık sık emzirmeye başladım. Aç mı tok mu emin olamıyorum, ama hayatta zorla emmiyor zaten. O yüzden içim rahat. Ben sunuyorum, isterse içiyor.
  • Ellerini boğazına kadar sokup yiyor. Dişi mi kaşınıyor emin değilim, ama bence diş değil. İlk dişler ön altta çıkacak. Bu çocuk sanki 20'lik dişlerinin olduğu yeri kaşıyor
  • Bu hafta ilk defa kendi kendine kucağımda yatar pozisyondan dik pozisyona doğruldu. Kendi başına oturmasına az kaldı.
  • Gülücükler saçıp, sesler çıkarıyor hatta çığlık atmaya çalışıyor ama sesi çıkmıyor garibimin :)
  • İlk defa ayağını ağzına soktu bu hafta :) ayak başparmağını emmeyi de başardı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder