dropdown

16 Haziran 2016

25. HAFTA | Hafta Hafta Bebek

Hafta Hafta Bebek'te genel bilgilerdense Kerem'in ne yaşadığını anlatıyorum. 25. hafta içinde Kerem'in ne yaşadığı ve spesifik olarak neler yaptığı ile ilgili kayda değer bilgiler aşağıdaki şekilde;
  • Bu hafta farklı yüzeyleri tırnaklamayı tercih ediyor. Gece uyurken park yatağının file yan korumalıklarını tırtıklıyor mesela.
  • Kerem diye seslenince bariz şekilde dönüp bakmaya başladı ilk defa bu hafta
  • Ayaklarını çok iyi yakalayıp ağzına götürüyor
  • Yerde çok güzel oynuyor, birazcık ilerleyebiliyor
  • Hala kendi başına dik oturamıyor, öne doğru devriliyor ama arkasında destek olursa oturuyor
  • Son 2 gündür biraz huysuz, az uyuyor ve çok kucak istiyor. Yazlıkta koyu renk perde olmadığı için akşamları daha geç yatıyor ve sabahları 6da kalkıyor.

9 Haziran Perşembe: Bodrumdayız! Sabah ilk kahvaltımızı ettik. Bugün annemin doğumgünü. Ben Kerem'le evde kaldım, annemle ablam pazara gittiler. Melo çilekli krep yaptı anneme pasta niyetine. Tuğrul geldi bize, denize indik, Bitez sahilde Okaliptus'e gittik ama denize girmedik, çok soğuk su. Tuğrul yüzdü, doğumgünü kutlamasını bira patates ile yaptık, sonra da evde pasta kestik. Gece Efe geldi Bodrum'a. Kerem ise hava kararmadan uyuyamıyor burda.

10 Haziran Cuma: Efe'yle markete gidip eve alışveriş yaptık. Bugün Gerhard geldi, Okaliptüs'te kalıyor. Öğleden sonra gittik onu gördük. Efe yüzdü :) Annemle ablam da Bodrum kalesine gittiler.

11 Haziran Cumartesi: Bugün benim uykusuzluktan biraz sinirlerim bozuk. İyice yoruldum artık. Öğleden sonra yine Gerhard'ı görmeye Bitez sahile indik. Bu sefer New Season diye bir yerde oturduk. Fiyatları da uygun. Maç da vardı. Avrupa Şampiyonası var malum.

12 Haziran Pazar: Meltem Beach'e gittik. Bugün hava geldiğimizden beri en sıcak gününde. İlk defa denize girdim. Kerem'in de ayaklarını soktuk ama garibim ayaklarını sokunca bile ağladığı için ısrar etmedik çıkardık. Su bana bile soğuk çocuk haklı. O kadar tatlıydı ki ama suda söylenirken :)

Yeni uyanmış Kerem :)

13 Haziran Pazartesi: Sabah Efe, öğleden sonra da Melda ve Tuğrul İstanbula döndüler. Melda'yı garaja bıraktıktan sonra annem ve Kerem'le Bodrum Marina'ya gittik, Kahve Dünyası'nda oturduk. Ordan da Sema Hala'ma ziyarete gittik. Kerem bugün 1 kere 45dk, 2 kere de 1,5-2 saatlik uykular uyudu. Baya yorulmuş herhalde :)

14 Haziran Salı: Bodrum'da hava iyice soğudu. Sabaha karşı yağmur yağdı, gri bir havada sabah 7de kahvaltı ettik. Kerem bu sabah 6da kalktı yine kaka yapmıştı. Burda çok erken kalkıyor bu çocuk. 5M Migros'a gittik, sonra da evde temizlik yaptık. Kerem bugün biraz huysuz, çok da uyuyamadı.

15 Haziran Çarşamba: Yine 6da kalktı, yine kaka! Bugün toplam 4 kere kaka yaptı. Ne dokunuyor veya birşey mi dokunuyor emin değilim. Tiramisu yaptım, öğleden sonra halamla Mehlika teyze geldi çaya. Kerem'in banyosunu 8e kaydırdım, çünkü hava kararmadan uyuyamıyor. 9a doğru anca uyudu.