dropdown

29 Haziran 2016

27. HAFTA | Hafta Hafta Bebek


Hafta Hafta Bebek'te genel bilgilerdense Kerem'in ne yaşadığını anlatıyorum. 27. hafta içinde Kerem'in ne yaşadığı ve spesifik olarak neler yaptığı ile ilgili kayda değer bilgiler aşağıdaki şekilde;
  • Bu haftaya Çeşme'de başladık. Hava çok sıcak, ilk 3 gece gecede 5 kez kalktı. Bodrum'da da benzeri bir durum yaşamıştık. İnşallah alışınca buraya normale dönecek
  • Hala günde 3 uyku uyuyor. Sabah 6.30 gibi kalkıyor ve ilk uykusu 1.5 saat sürüyor. Sonrası allah kerim :)
  • Günde 1 kere kaka yapıyor ortalamada. Bazen hiç bazen 2 kere.
  • Gündüzleri sıcaktan pek emmiyor gibi geliyor bana ama her 3 saatte emzirmeye çalışıyorum.
  • Bu hafta 6. Ay aşılarını oldu ama polio (çocuk felci) hariç
  • Artık pipisini tutabiliyor :) 
  • Kendi kendine oturtmaya çalışıyoruz. İlk günler hemen devriliyordu ama bu haftanın sonuna doğru çok hızlı bir şekilde kendi kendine durmaya başladı. Mama sandalyesinde oturarak pratik yapmanın da bir etkisi olabilir
23 Haziran Perşembe: Kerem bugün tam 6 aylık oldu :) Hava Çeşme'de hiç alışkın olmadığımız kadar çok sıcak. Öğleden sonra sağlık ocağına gittik ve aşılarını oldu. Bir de tartıldı 7840 gr. Rota aşısını sipariş ettim. Başım ağrıdı bugün. Dün ıslak saçla yattım bir de üstüne pervane çarptı sanırım. Aile sağlığından geldikten sonra ilaç alıp yattım... Kerem 19.30da uyudu... bugün banyo yok aşılar yüzünden... ve Efe geldi...sürpriz! O kadar sevindim ki :) arabaya atlamış gelmiş. Akşam Venüs'e inip biraz hava aldık
Kerem'in Çeşme'deki yatak düzeni

24 Haziran Cuma: Sabah kahvaltıdan sonra Efe'yle migrosa ordan da eczaneye rota aşısını almaya gittik. Eve gelip Kerem'e rotayı içirdim. 
24 Haziran Cuma - 3 kuşak bir arada

25 Haziran Cts: Oldukça fazla sivri var. Kerem'i de baya yediler. Öğlen çıktık cibinlik, klima ve buharda sebze pişirici baktık. Cibinliği internetten sipariş etmeye karar verdim ve ettim. Seyyar klima baktık ama almadık ve buhar süzgecini aldık. Yarın ek gıdaya başlıyoruzzz. 48 saat geçtiği için bugün denize soktuk.


26 Haziran Pz: Denize inmedik. Öğlen uykusundan sonra kabak havuç ve tatlı patatesi önüne koyduk. 
26 Haziran Pazar - BLW'de ilk tadımlar; kabak, tatlı patates ve havuç

27 Haziran Pzt: Efe sabah İstanbul'a döndü. 


28 Haziran Salı: Yıldız Burnu'nda öğleden sonra kahvesi içmeye gittik. Efe iş için İzmir'e uçtu. Akşam Atatürk havalimanında canlı bomba patladı. 
 
28 Haziran Salı - Yıldız Burnu'ndan sonra Venüs'te denize gittik
28 Haziran Salı - Yıldız Burnu'ndan sonra Venüs'te denize gittik
29 Haziran Çarşamba: Çeşme'ye yağmur yağdı sabah. Hava çok özlediğimiz şekilde serin!







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder