dropdown

06 Temmuz 2016

28. HAFTA | Hafta Hafta Bebek



Hafta Hafta Bebek'te genel bilgilerdense Kerem'in ne yaşadığını anlatıyorum. 28. hafta içinde Kerem'in ne yaşadığı ve spesifik olarak neler yaptığı ile ilgili kayda değer bilgiler aşağıdaki şekilde; 
  • Kerem hala günde 3 uyku uyuyor, sabahları 6:30 gibi kalkıyor, akşamları değişken olarak 19:30'la 20:30 arasında uyuyor.
  • Gece uykusu biraz düzene girdi. 20 gibi yattıktan sonra 22:30 gibi uyanıp emiyor, sonra da sabah 3 veya 4te kalkıyor. Ama bazen hem 2'de hem 4:30'da kalkıyor ki o felaket oluyor benim için.
  • Benim sütüm biraz azalmaya başladı, eskisi gibi yedek çok çıkaramıyorum. 
  • Günde bir kaka yapıyor. Yediği katı gıdaları kakasından seçebiliyoruz
  • Kendi başına artık oturabiliyor
  • Bulduğu herşeyi ağzına atıp yemeye çalışıyor.
  • Öğlenleri günde bir öğün tadımlara devam ediyoruz ve 3 gün kuralını uygulamaya çalışıyoruz.
  • İletişimi baya kuvvetlendi, komik bulduğu şeylere baya gülüp kahkaha atıyor 
  • Bu hafta denizden mikrop kaptı Kerem. Pazar günü deniz biraz bulanıktı, sanırım ordan kaptı. Akşamına 3 kere kustu 2 kere de ishal oldu. Kusması durmayınca biz de İzmir'e Kent Hastanesine gittik geceyarısı. 
 
1 Temmuz Cuma - Ayayorgi Babylon

1 Temmuz Cuma - Ayayorgi Babylon

1 Temmuz Cuma - Alaçatı Port - Balıkçı Hasan


2 Temmuz Cts - Paşalimanı Quente Beach

2 Temmuz Cts - Paşalimanı Quente Beach


6 Temmuz Çarşamba - Bayram 2. Gün - Aile Yemeği

6 Temmuz Çarşamba - Kerem'in bahçede fotoğraf çekiminden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder